Werken met de zelftriage widget

Werken met de zelftriage widget

IdeaBekijk de handleiding in de bijlage voor een instructie over het gebruik van de zelftriage-widget.

Implementatie van de widget op de website van uw gezondheidscentrum, praktijk of Huisartsen Spoedpost

Om de voordelen van ‘Moet ik naar de dokter?’ voor uw website te realiseren. Is de eerste stap van het proces om een aanvraag te doen via het aanvraagformulier.

Wanneer u het formulier heeft ingevuld, dan krijgt u, afhankelijk van het gekozen product, een mail en een verwerkersovereenkomst opgestuurd. Zodra deze overeenkomst is ondertekend, ontvangt u via de mail een API-sleutel inclusief de uitleg voor u of uw websitebeheerder om de widget op uw website te implementeren.

Voor veel aanbieders van praktijkwebsites (Uw arts online, PraktijkInfo, Praktijk.nl) bestaat er een eigen handleiding waarbij de widget via een paar stappen gemakkelijk op de praktijkwebsite kan worden geïmplementeerd.  Voor Wordpress websites bestaat een eigen handleiding om de widget toe te voegen als HTML-blok of de mogelijkheid om de ‘Moet ik naar de dokter’-widget als Wordpress-plugin te gebruiken. Heeft u uw website zelf gebouwd, dan bestaat er een handleiding om de widget via een stukje code op uw eigen website toe te voegen.

 

Mogelijkheden tot personaliseren en aanvullende functionaliteiten

Wanneer u de keuze heeft gemaakt om de premium widget of de premium + integratie af te nemen, dan heeft u de mogelijkheid om de widget voor uw huisartsenpraktijk of Huisartsen Spoedpost te personaliseren. Denk hierbij aan accentkleuren en een logo van uw praktijk, maar ook belknoppen of bij een integratie, een koppeling met uw telefoniesysteem, Zorgmail of Huisartsen Informatiesysteem (HIS). Hierdoor kunt u als praktijk of Huisartsen Spoedpost efficiënter patiënten behandelen doordat u een samenvatting van de ingevulde triage direct in uw telefoniesysteem te zien krijgt. Tegelijkertijd kan een integratie voor u de administratieve lasten verlagen door ervoor te zorgen dat de ingevulde triage direct gekoppeld wordt aan het patiëntendossier. Ook heeft u dan de mogelijkheid om het gebruik van de widget in te zien door middel van een periodieke datarapportage, zodat u een goed beeld heeft van hoeveel patiënten er door middel van de MINDD-widget zijn geholpen.

Voor een compleet overzicht van de functionaliteiten per abonnement, bekijk de pagina productaanbod.




    • Related Articles

    • Parameters instellen zelftriage widget

      Configuratieopties voor Integratie Om de widget optimaal te laten functioneren binnen uw systeem, is het mogelijk om verschillende parameters in te stellen. Bekijk de volledige documentatie op https://moetiknaardedokteracc.azurewebsites.net/ ApiKey: ...
    • E-Learning: Zelftriage in de praktijk

      Om triagisten en doktersassistenten te helpen bij de omgang met ontvangen zelftriages en consultvoorbereiding van Moet ik naar de dokter? hebben wij in samenwerking met Vcare en Jojanneke Kant van Triage24 een gratis geaccrediteerde e-learning ...
    • Toevoegen van de Wordpress widget aan uw website

      Zorg dat u eerst een aanvraag heeft gedaan op de website https://moetiknaardedokter.nl/informatie-voor-huisartsen/aanvraag-api-key/ Heeft u (nog) geen widget via de mail ontvangen dan kunt u de widget zelf downloaden op: ...
    • Aanpassen van de instellingen van de zelftriage plugin

      Onder deze afbeelding worden de instellingen apart besproken. 1. MINDD API Sleutel Voer hier de API-sleutel in die je hebt ontvangen van MINDD. 2. Header instelling Maak de keuze of u de header wilt tonen (met Logo) 3. Weergavemodus Maak een keuze ...
    • Handleiding voor het activeren van de MINDD-widget op uw praktijk.nl website

      1. Log in op uw praktijk.nl website: Ga naar de inlogpagina van uw praktijk.nl website (bijvoorbeeld: naamvanuwpraktijk.praktijk.nl/wp-login.php). Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op "Inloggen". 2. Navigeren naar 'Functies': Klik in ...