Handleiding dashboard

Handleiding dashboard

Definities 

  • Gestarte zelftriage wanneer minimaal de eerste vraag is beantwoord. 

  • Afgeronde zelftriage wanneer alle triage vragen zijn doorlopen en een advies is getoond. 

  • Aangeboden contactverzoek (CV) wanneer bij een advies een contactverzoek is aangeboden. 

  • Gestart contactverzoek (CV) wanneer er gekozen is voor “bel mij nu terug”. 

  • Afgerond contactverzoek (CV) wanneer persoonsgegevens en eventuele consultvoorbereidende vragen zijn ingevuld en deze verzonden zijn. 

  • Conversie zelftriages Het percentage gestarte zelftriages dat wordt afgerond. 

  • Conversie aangeboden contactverzoeken Het percentage van de afgeronde zelftriages waarbij een contactverzoek aangeboden wordt. 

  • Conversie contactverzoeken Het percentage aangeboden contactverzoeken dat wordt afgerond. 

Filters 


Jaar - jaarselectie 
Maand - maandselectie 
Widget - selectie van de widget via waar de triage is ingevoerd 
Taal - selectie van de taal waarin de triage is ingevoerd 
ANW / Dagvenster -ANW filtert op de triages die tijdens de ANW (avond/weekend/nacht/feestdagen) zijn ingevuld. Dagvenster filtert op de triages die op werkdagen tussen 8-17u zijn ingevuld. 


Idea
Tips:
  1. Gebruik Ctrl om meerdere opties te selecteren 
  2. Klik op voor “Filters verwijderen” om alle filters opnieuw in te stellen Pagina’s 

Overzicht zelftriages 

  • Kerngetallen 

  1. Aantal Triages dit jaar Totaal aantal gestarte zelftriages van het geselecteerde jaar en van het voorgaande jaar in dezelfde periode. 

  1. Afgeronde Triages dit jaar Totaal aantal afgeronde zelftriages van het geselecteerde jaar en van het voorgaande jaar in dezelfde periode. 

  1. Conversie zelftriages Het percentage gestarte zelftriages dat wordt afgerond. En het voorgaande jaar in dezelfde periode 

  1. Aantal Triages deze maand Aantal gestarte zelftriages van de huidige maand en het totaal van de voorgaande maand 

  • Linksboven ziet u een grafiek met het aantal gestarte en afgeronde zelftriages over de tijd.  

  • Rechtsboven ziet u per widget het totaal aantal gestarte en afgeronde zelftriages binnen de geselecteerde periode. 

  • Onderaan laat een heatmap zien op welke uren van de dag zelftriages zijn gestart. Dit gaat over de geselecteerde periode.  


Overzicht contactverzoeken 

  • Kerngetallen 

  1. Afgeronde Triages dit jaar Totaal aantal afgeronde zelftriages van het geselecteerde jaar en van het voorgaande jaar in dezelfde periode. 

  1. Aangeboden contactverzoeken Totaal aantal aangeboden contactverzoeken in het geselecteerde jaar en van het voorgaande jaar in dezelfde periode. 

  1. Conversie aangeboden CV Het percentage van de afgeronde zelftriages waarbij een contactverzoek aangeboden wordt en van het voorgaande jaar in dezelfde periode. 

  1. Afgeronde contactverzoeken Totaal aantal afgeronde contactverzoeken in het geselecteerde jaar en van het voorgaande jaar in dezelfde periode. 

  1. Conversie contactverzoeken Het percentage aangeboden contactverzoeken dat wordt afgerond en van het voorgaande jaar in dezelfde periode. 

  1. Contactverzoeken deze maand Aantal gestarte zelftriages van de huidige maand en het totaal van de voorgaande maand 

  • Linksboven ziet u een grafiek met het aantal gestarte en afgeronde contactverzoeken over de tijd.  

  • Rechtsboven toont een funnelweergave van de gestarte en afgeronde zelftriages, en de aangeboden, gestarte en afgeronde contactverzoeken 

Bij elke stap ziet u het percentage ten opzichte van de gestarte zelftriages, wat inzicht geeft in de doorstroom. Als u over de balk hovertziet u ook het percentage van ten opzichte van de voorgaande stap. Onderaan ziet u het percentage dat een contactverzoek afrondt, ten opzichte van het aantal gestarte zelftriages. 

  • Onderaan laat een heatmap zien op welke uren van de dag contactverzoeken zijn afgerond. Dit gaat over de geselecteerde periode. Dus bijvoorbeeld alle maandagen in de geselecteerde periode. 


Urgenties 

  • Linksboven ziet u het afgeronde zelftriages per tijdseenheid, uitgesplitst naar urgentiecategorieën (U1 t/m U5). 

  • Rechtsboven ziet u het totaal aantal triages per urgentie binnen de geselecteerde filters. 

  • Linksonder ziet u het percentage van de minder urgente categorieën U4–U5. 

  • Rechtsonder ziet u het percentage van de U1-triages, uitgesplitst in U1-veilig en U1-onveilig. 


Demografie 

  • Linksboven ziet het aantal en percentage afgeronde zelftriages, uitgesplitst naar Nederlandstalig en anderstalig. De grafiek rechts toont de verdeling binnen de anderstalige groep. 

  • Onderaan ziet u per leeftijdscategorie hoeveel zelftriages zijn afgerond, uitgesplitst naar man of vrouw. 





Idea

Tip:

  1. Standaard worden aantallen per maand weergegeven, inzoomen en uitbreiden toont een weergave per dag. Klik op de rechtermuisknop om te zoomen en uit te bereiden. 
  2. Beweeg met uw muis over een grafiek voor extra details
  3. Om een figuur uit het dashboard te gebruiken voor ander doeleinden, kan een kopie van een bepaalde grafiek gemaakt worden. Klik hiervoor op de rechtermuisknop en kies voor Kopiëren.  

    • Related Articles

    • Handleiding voor het activeren van de MINDD-widget op uw praktijk.nl website

      1. Log in op uw praktijk.nl website: Ga naar de inlogpagina van uw praktijk.nl website (bijvoorbeeld: naamvanuwpraktijk.praktijk.nl/wp-login.php). Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op "Inloggen". 2. Navigeren naar 'Functies': Klik in ...
    • Werken met de zelftriage widget

      Bekijk de handleiding in de bijlage voor een instructie over het gebruik van de zelftriage-widget. Implementatie van de widget op de website van uw gezondheidscentrum, praktijk of Huisartsen Spoedpost Om de voordelen van ‘Moet ik naar de dokter?’ ...
    • Toevoegen van de Wordpress widget aan uw website

      Zorg dat u eerst een aanvraag heeft gedaan op de website https://moetiknaardedokter.nl/informatie-voor-huisartsen/aanvraag-api-key/ Heeft u (nog) geen widget via de mail ontvangen dan kunt u de widget zelf downloaden op: ...